Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24351
Назва: Формування маркетингової складової стратегії міжнародної підприємницької безпеки
Автори: Ільєнко, Оксана Вікторівна
Ключові слова: Формування маркетингової складової стратегії міжнародної підприємницької безпеки
Дата публікації: 2013
Видавництво: Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24351
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
znpnudps_2013_2_10.pdfФормування маркетингової складової стратегії міжнародної підприємницької безпеки473.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.