Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24351
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІльєнко, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-01-23T13:22:52Z-
dc.date.available2017-01-23T13:22:52Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24351-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Національного університету державної податкової службиuk_UA
dc.subjectФормування маркетингової складової стратегії міжнародної підприємницької безпекиuk_UA
dc.titleФормування маркетингової складової стратегії міжнародної підприємницької безпекиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityМенеджментuk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
znpnudps_2013_2_10.pdfФормування маркетингової складової стратегії міжнародної підприємницької безпеки473.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.