Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24351
Название: Формування маркетингової складової стратегії міжнародної підприємницької безпеки
Авторы: Ільєнко, Оксана Вікторівна
Ключевые слова: Формування маркетингової складової стратегії міжнародної підприємницької безпеки
Дата публикации: 2013
Издательство: Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24351
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
znpnudps_2013_2_10.pdfФормування маркетингової складової стратегії міжнародної підприємницької безпеки473.54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.