Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24280
Назва: Науково-теоретичні основи особистісно орієнтованого навчання у допрофесійній освіті старшокласників
Інші назви: Научно-теоретические основы личностно ориентированного обучения в допрофессиональной образовании старшеклассников
Scientific and Theoretical Grounds of Personality-oriented Learning in Senior Pupils’ Prevocational Education
Автори: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Ключові слова: Особистісно орієнтоване навчання, допрофесійна підготовка, допрофесійна освіта, старшокласники, розвиток особистості, навчальний процес, навчально-виховний процес, технологія.
Личностно ориентированное обучение, допрофессиональная подготовка, допрофессиональная образование, старшеклассники, развитие личности, учебный процесс, учебно-воспитательный процесс, технология.
Personality-oriented education, prevocational training, prevocational education, senior pupils, personal development, teaching process, teaching and educational process, technology.
Дата публікації: 25-бер-2005
Видавництво: Поліграфічний центр видавництва Національного університету «Львівська політехніка», м. Львів, Україна
Бібліографічний опис: Муранова Н. П. Науково-теоретичні основи особистісно орієнтованого навчання у допрофесійній освіті старшокласників / Н. П. Муранова // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2005. – № 1. – С. 79–90.
Короткий огляд (реферат): Детально аналізуються наукові досягнення в галузі педагогіки і психології особистісно орієнтованого навчання. Визначено основні положення, що забезпечують теоретичні основи ефективної організації навчально-виховного процесу допрофесійної підготовки. Цим забезпечуються подальші перспективи їх використання в інноваційних технологіях.
Подробно анализируются научные достижения в области педагогики и психологии личностно ориентированного обучения. Определены основные положения, которые обеспечивают теоретические основы эффективной организации учебно-воспитательного процесса допрофессиональной подготовки. Этим обеспечиваются дальнейшие перспективы их использования в инновационных технологиях.
Scientific achievements in the field of pedagogy and psychology of personality-oriented education are analyzed in detail. Main principles that support theoretical bases of the educational process effective organization in prevocational training are defined. They ensure further perspectives of their application in innovative technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24280
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Науково-теорет. основи особистісно орієнтован.навч. у ДОс.pdfМуранова Н. П. Основна стаття2.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.