Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24038
Назва: Організація роботи з вхідними документами в органах міського самоврядування м. Києва (кін. ХІХ – поч. ХХ ст.)
Автори: Свердлик, Зоряна Михайлівна
Ключові слова: Інструкція з діловодства, вхідний документ, канцелярія, «стіл» Управи, журнал реєстрації, реєстр документації
paperwork manual, source document, registry, Council’s “table”, registration log book, data register
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості приймання, реєстрації, виконання вхідних документів та створення на їх основі вихідної документації. Розглянуто організаційні та управлінські дії щодо обробки документації, яка надходила до канцелярії Київської міської Думи та Управи. Проаналізовано реєстраційно-облікові форми вхідної документації.
The article describes the peculiarities of receiving, registering and executing of source documents and source paperwork creation on its basis. Organizational and governmental activities concerning paperwork received at Kyiv City Council are studied. Registration ID cards of source documentation are analyzed.
Опис: Свердлик З. М. Організація роботи з вхідними документами в органах міського самоврядування м. Києва (кін. ХІХ – поч. ХХ ст.) [Текст] / З. М. Свердлик // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – 2015. – № 4. – С. 70–75.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24038
Розташовується у зібраннях:Наукові статті викладачів кафедри історії та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БДІ (грудень 2015 р.).pdf202.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.