Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24038
Название: Організація роботи з вхідними документами в органах міського самоврядування м. Києва (кін. ХІХ – поч. ХХ ст.)
Авторы: Свердлик, Зоряна Михайлівна
Ключевые слова: Інструкція з діловодства, вхідний документ, канцелярія, «стіл» Управи, журнал реєстрації, реєстр документації
paperwork manual, source document, registry, Council’s “table”, registration log book, data register
Дата публикации: 2015
Краткий осмотр (реферат): Досліджено особливості приймання, реєстрації, виконання вхідних документів та створення на їх основі вихідної документації. Розглянуто організаційні та управлінські дії щодо обробки документації, яка надходила до канцелярії Київської міської Думи та Управи. Проаналізовано реєстраційно-облікові форми вхідної документації.
The article describes the peculiarities of receiving, registering and executing of source documents and source paperwork creation on its basis. Organizational and governmental activities concerning paperwork received at Kyiv City Council are studied. Registration ID cards of source documentation are analyzed.
Описание: Свердлик З. М. Організація роботи з вхідними документами в органах міського самоврядування м. Києва (кін. ХІХ – поч. ХХ ст.) [Текст] / З. М. Свердлик // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – 2015. – № 4. – С. 70–75.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24038
Располагается в коллекциях:Наукові статті викладачів кафедри історії та документознавства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
БДІ (грудень 2015 р.).pdf202.52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.