Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24038
Title: Організація роботи з вхідними документами в органах міського самоврядування м. Києва (кін. ХІХ – поч. ХХ ст.)
Authors: Свердлик, Зоряна Михайлівна
Keywords: Інструкція з діловодства, вхідний документ, канцелярія, «стіл» Управи, журнал реєстрації, реєстр документації
paperwork manual, source document, registry, Council’s “table”, registration log book, data register
Issue Date: 2015
Abstract: Досліджено особливості приймання, реєстрації, виконання вхідних документів та створення на їх основі вихідної документації. Розглянуто організаційні та управлінські дії щодо обробки документації, яка надходила до канцелярії Київської міської Думи та Управи. Проаналізовано реєстраційно-облікові форми вхідної документації.
The article describes the peculiarities of receiving, registering and executing of source documents and source paperwork creation on its basis. Organizational and governmental activities concerning paperwork received at Kyiv City Council are studied. Registration ID cards of source documentation are analyzed.
Description: Свердлик З. М. Організація роботи з вхідними документами в органах міського самоврядування м. Києва (кін. ХІХ – поч. ХХ ст.) [Текст] / З. М. Свердлик // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – 2015. – № 4. – С. 70–75.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24038
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри історії та документознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БДІ (грудень 2015 р.).pdf202.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.