Компетентнісний підхід у системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей

Abstract

У статті розглядаються різні наукові погляди щодо проблеми розвитку та впровадження в освітній процес компетентнісного підходу, пропонуються визначення понять «компетенція» та «компетентність», що становлять його основу. Запропоновано концепцію компетентнісного підходу в системі доуніверситетської підготовки старшокласників з технічних напрямів.
В статье рассматриваются различные научные взгляды относительно проблемы развития и внедрения в образовательный процесс компетентностного подхода, предлагаются определения понятий «компетенция» и «компетентность», которые лежит в его основе. Предложена концепция компетентного подхода в системе доуниверситетской подготовки старшеклассников по техническим направлениям.
The article deals with different scientific views on the problems of development and introduction in educational process of competence-based approach, proposes definitions of the terms «competence» and «expertise», which lie in the basis of it. The conception of the competency-based approach in the system of pre-university training of senior pupils in technical areas is presented.

Description

Keywords

Компетентнісний підхід, компетенції, компетентності, система доуніверситетської підготовки., Компетентностный подход, компетенции, компетентности, система доуниверситетской подготовки., Сompetence-based approach, competence, expertise, system of pre-university training.

Citation

Муранова Н. П. Компетентнісний підхід у системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей / Н. П. Муранова // Рідна школа. – 2012. – № 10 (994). – С. 7–12.