Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22706
Title: | ВИКОРИСТАННЯ НАРАТИВНОГО МЕТОДУ У ПРОЦЕСІ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ |
Authors: | Помиткіна, Любов Віталіївна |
Keywords: | Наратив, прийняття рішення, професійне самовизначення, студенти. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie |
Citation: | Помиткіна Л. В. Використання наративного методу у процесі дослідження особливостей професійного самовизначення студентської молоді / EDUKACJA ZAWODOWA I USTAWICZNA / Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. – Warszawa, 2016. – P. 283-291. |
Abstract: | У статті висвітлений теоретичний аналіз проблеми використання наративного методу у психологічних дослідженнях, подані результати емпіричного дослідження особливостей прийняття стратегічного життєвого рішення з професійного самовизначення студентської молоді за допомогою наративного методу. Використаний метод дав можливість оцінити міру обґрунтованості рішень студентів щодо професійного самовизначення, мав високу ефективність, оскільки у процесі створення наративів у студентів відбувалося усвідомлення подій, вибудовувалася послідовність необхідних дій, що, безперечно, впливало на їх подальше життя. У цілому, в студентів, які взяли участь у досліджені, підвищився рівень усвідомлення цінності власного професійного майбутнього, оволодіння необхідними прийомами і навичками в постановці стратегічних життєвих цілей та прийнятті відповідальних доленосних рішень. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22706 |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ НАРАТИВНОГО МЕТОДУ У ПРОЦЕСІ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ.docx | 45.26 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.