Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22706
Назва: ВИКОРИСТАННЯ НАРАТИВНОГО МЕТОДУ У ПРОЦЕСІ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Автори: Помиткіна, Любов Віталіївна
Ключові слова: Наратив, прийняття рішення, професійне самовизначення, студенти.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Бібліографічний опис: Помиткіна Л. В. Використання наративного методу у процесі дослідження особливостей професійного самовизначення студентської молоді / EDUKACJA ZAWODOWA I USTAWICZNA / Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. – Warszawa, 2016. – P. 283-291.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлений теоретичний аналіз проблеми використання наративного методу у психологічних дослідженнях, подані результати емпіричного дослідження особливостей прийняття стратегічного життєвого рішення з професійного самовизначення студентської молоді за допомогою наративного методу. Використаний метод дав можливість оцінити міру обґрунтованості рішень студентів щодо професійного самовизначення, мав високу ефективність, оскільки у процесі створення наративів у студентів відбувалося усвідомлення подій, вибудовувалася послідовність необхідних дій, що, безперечно, впливало на їх подальше життя. У цілому, в студентів, які взяли участь у досліджені, підвищився рівень усвідомлення цінності власного професійного майбутнього, оволодіння необхідними прийомами і навичками в постановці стратегічних життєвих цілей та прийнятті відповідальних доленосних рішень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22706
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.