Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20637
Назва: | Процесний, інституційний і організаційний підходи у сфері соціологічного осмислення освітньої системи |
Інші назви: | Process, institutional and organizational approaches in sociological understanding of educational system |
Автори: | Стригуль (Кльов), Марина Василівна |
Ключові слова: | вища освіта інституційний підхід процесний підхід освітня система |
Дата публікації: | кві-2015 |
Видавництво: | Грані |
Короткий огляд (реферат): | У статті звертається увага на сутність та особливості культуроцентричного, процесного, інституційного та організаційного підходів, формуючих суть освітніх процесів в цілому. Автор розглядає університет не тільки як освітній і науковий, а й духовний центр, що формує особистість фахівця нового типу. Зазначається, що як соціальне явище, процес і соціальний інститут освіта приймає соціальні зміни суспільства, а перехідний характер соціальних процесів, домінування ринкових відносин у свою чергу позначаються на інституті освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20637 |
ISSN: | 2077-1800 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Grani_2015_4_8.pdf | 947.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора