Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20637
Название: | Процесний, інституційний і організаційний підходи у сфері соціологічного осмислення освітньої системи |
Другие названия: | Process, institutional and organizational approaches in sociological understanding of educational system |
Авторы: | Стригуль (Кльов), Марина Василівна |
Ключевые слова: | вища освіта інституційний підхід процесний підхід освітня система |
Дата публикации: | апр-2015 |
Издательство: | Грані |
Краткий осмотр (реферат): | У статті звертається увага на сутність та особливості культуроцентричного, процесного, інституційного та організаційного підходів, формуючих суть освітніх процесів в цілому. Автор розглядає університет не тільки як освітній і науковий, а й духовний центр, що формує особистість фахівця нового типу. Зазначається, що як соціальне явище, процес і соціальний інститут освіта приймає соціальні зміни суспільства, а перехідний характер соціальних процесів, домінування ринкових відносин у свою чергу позначаються на інституті освіти. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20637 |
ISSN: | 2077-1800 |
Располагается в коллекциях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Grani_2015_4_8.pdf | 947.66 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
Инструменты администратора