Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20637
Название: Процесний, інституційний і організаційний підходи у сфері соціологічного осмислення освітньої системи
Другие названия: Process, institutional and organizational approaches in sociological understanding of educational system
Авторы: Стригуль (Кльов), Марина Василівна
Ключевые слова: вища освіта
інституційний підхід
процесний підхід
освітня система
Дата публикации: апр-2015
Издательство: Грані
Краткий осмотр (реферат): У статті звертається увага на сутність та особливості культуроцентричного, процесного, інституційного та організаційного підходів, формуючих суть освітніх процесів в цілому. Автор розглядає університет не тільки як освітній і науковий, а й духовний центр, що формує особистість фахівця нового типу. Зазначається, що як соціальне явище, процес і соціальний інститут освіта приймає соціальні зміни суспільства, а перехідний характер соціальних процесів, домінування ринкових відносин у свою чергу позначаються на інституті освіти.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20637
ISSN: 2077-1800
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Grani_2015_4_8.pdf947.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора