Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20637
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтригуль (Кльов), Марина Василівна-
dc.date.accessioned2016-05-21T19:06:17Z-
dc.date.available2016-05-21T19:06:17Z-
dc.date.issued2015-04-
dc.identifier.issn2077-1800-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20637-
dc.description.abstractУ статті звертається увага на сутність та особливості культуроцентричного, процесного, інституційного та організаційного підходів, формуючих суть освітніх процесів в цілому. Автор розглядає університет не тільки як освітній і науковий, а й духовний центр, що формує особистість фахівця нового типу. Зазначається, що як соціальне явище, процес і соціальний інститут освіта приймає соціальні зміни суспільства, а перехідний характер соціальних процесів, домінування ринкових відносин у свою чергу позначаються на інституті освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГраніuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectінституційний підхідuk_UA
dc.subjectпроцесний підхідuk_UA
dc.subjectосвітня системаuk_UA
dc.titleПроцесний, інституційний і організаційний підходи у сфері соціологічного осмислення освітньої системиuk_UA
dc.title.alternativeProcess, institutional and organizational approaches in sociological understanding of educational systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityСоціологіяuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grani_2015_4_8.pdf947.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools