Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20637
Title: Процесний, інституційний і організаційний підходи у сфері соціологічного осмислення освітньої системи
Other Titles: Process, institutional and organizational approaches in sociological understanding of educational system
Authors: Стригуль (Кльов), Марина Василівна
Keywords: вища освіта
інституційний підхід
процесний підхід
освітня система
Issue Date: Apr-2015
Publisher: Грані
Abstract: У статті звертається увага на сутність та особливості культуроцентричного, процесного, інституційного та організаційного підходів, формуючих суть освітніх процесів в цілому. Автор розглядає університет не тільки як освітній і науковий, а й духовний центр, що формує особистість фахівця нового типу. Зазначається, що як соціальне явище, процес і соціальний інститут освіта приймає соціальні зміни суспільства, а перехідний характер соціальних процесів, домінування ринкових відносин у свою чергу позначаються на інституті освіти.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20637
ISSN: 2077-1800
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grani_2015_4_8.pdf947.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools