Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20637
Title: | Процесний, інституційний і організаційний підходи у сфері соціологічного осмислення освітньої системи |
Other Titles: | Process, institutional and organizational approaches in sociological understanding of educational system |
Authors: | Стригуль (Кльов), Марина Василівна |
Keywords: | вища освіта інституційний підхід процесний підхід освітня система |
Issue Date: | Apr-2015 |
Publisher: | Грані |
Abstract: | У статті звертається увага на сутність та особливості культуроцентричного, процесного, інституційного та організаційного підходів, формуючих суть освітніх процесів в цілому. Автор розглядає університет не тільки як освітній і науковий, а й духовний центр, що формує особистість фахівця нового типу. Зазначається, що як соціальне явище, процес і соціальний інститут освіта приймає соціальні зміни суспільства, а перехідний характер соціальних процесів, домінування ринкових відносин у свою чергу позначаються на інституті освіти. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20637 |
ISSN: | 2077-1800 |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Grani_2015_4_8.pdf | 947.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Admin Tools