Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20504
Название: ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ХХІ СТОЛІТТЯ
Другие названия: Нові технології навчання. матеоіали міжнародної конференції “Духовно-моральне виховання і професіоналізація: виклики ХХІ ст.” Ч.1: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. –Київ-Вінниця, 2010. – .
Авторы: Лузік, Ельвіра Василівна
Ключевые слова: Інтегративні курси, креативність, особистістно-розвивальне навчання, компетентісно-діяльнісний підхід, проектно-творча система освіти.
Дата публикации: 2010
Серия/номер: ;173–176 с
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто теоретико-методологічні основи системи неперервної освіти – інтегровані навчальні курси як цілісний процес особистісного і професійного становлення фахівця, що забезпечують умови подальшого розвитку творчої особистості, рівень розвитку якої позначається на всіх етапах активності особистості, зберігаючи її творчу суть – пошуково-перетворюючу спрямованість
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20504
Располагается в коллекциях:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЛУЗІК ЕВ.doc65.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.