Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20504
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛузік, Ельвіра Василівна-
dc.date.accessioned2016-05-20T08:22:25Z-
dc.date.available2016-05-20T08:22:25Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20504-
dc.description.abstractРозглянуто теоретико-методологічні основи системи неперервної освіти – інтегровані навчальні курси як цілісний процес особистісного і професійного становлення фахівця, що забезпечують умови подальшого розвитку творчої особистості, рівень розвитку якої позначається на всіх етапах активності особистості, зберігаючи її творчу суть – пошуково-перетворюючу спрямованістьuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries;173–176 с-
dc.subjectІнтегративні курси, креативність, особистістно-розвивальне навчання, компетентісно-діяльнісний підхід, проектно-творча система освіти.uk_UA
dc.titleІНТЕГРОВАНІ КУРСИ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ХХІ СТОЛІТТЯuk_UA
dc.title.alternativeНові технології навчання. матеоіали міжнародної конференції “Духовно-моральне виховання і професіоналізація: виклики ХХІ ст.” Ч.1: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. –Київ-Вінниця, 2010. – .uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЛУЗІК ЕВ.doc65.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.