Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20504
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лузік, Ельвіра Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-20T08:22:25Z | - |
dc.date.available | 2016-05-20T08:22:25Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20504 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто теоретико-методологічні основи системи неперервної освіти – інтегровані навчальні курси як цілісний процес особистісного і професійного становлення фахівця, що забезпечують умови подальшого розвитку творчої особистості, рівень розвитку якої позначається на всіх етапах активності особистості, зберігаючи її творчу суть – пошуково-перетворюючу спрямованість | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;173–176 с | - |
dc.subject | Інтегративні курси, креативність, особистістно-розвивальне навчання, компетентісно-діяльнісний підхід, проектно-творча система освіти. | uk_UA |
dc.title | ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ХХІ СТОЛІТТЯ | uk_UA |
dc.title.alternative | Нові технології навчання. матеоіали міжнародної конференції “Духовно-моральне виховання і професіоналізація: виклики ХХІ ст.” Ч.1: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. –Київ-Вінниця, 2010. – . | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЛУЗІК ЕВ.doc | 65.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.