Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20477
Назва: ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ 21 СТОЛІТТЯ
Автори: Лузік, Ельвіра Василівна
Ключові слова: Інтегративні курси, креативність, особистісно-розвивальне навчання, компетентісно-діяльнісний підхід, проектно-творча система освіти.
Дата публікації: 2011
Видавництво: VІІ Всеукраїнська науково-методична конференція «проблеми підготовки фахівців аграріїв в навчальних закладах вищої та професійної освіти».
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретико-методологічні основи системи неперервної освіти – інтегровані навчальні курси як цілісний процес особистісного і професійного становлення фахівця, що забезпечують умови подальшого розвитку творчої особистості, рівень розвитку якої позначається на всіх етапах активності особистості, зберігаючи її творчу суть – пошуково-перетворюючу спрямованість
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20477
Розташовується у зібраннях:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛУЗІК Стаття.doc63.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.