Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20477
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛузік, Ельвіра Василівна-
dc.date.accessioned2016-05-20T07:43:03Z-
dc.date.available2016-05-20T07:43:03Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20477-
dc.description.abstractРозглянуто теоретико-методологічні основи системи неперервної освіти – інтегровані навчальні курси як цілісний процес особистісного і професійного становлення фахівця, що забезпечують умови подальшого розвитку творчої особистості, рівень розвитку якої позначається на всіх етапах активності особистості, зберігаючи її творчу суть – пошуково-перетворюючу спрямованістьuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherVІІ Всеукраїнська науково-методична конференція «проблеми підготовки фахівців аграріїв в навчальних закладах вищої та професійної освіти».uk_UA
dc.subjectІнтегративні курси, креативність, особистісно-розвивальне навчання, компетентісно-діяльнісний підхід, проектно-творча система освіти.uk_UA
dc.titleІНТЕГРОВАНІ КУРСИ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ 21 СТОЛІТТЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378 147 (045)-
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЛУЗІК Стаття.doc63.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.