Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20477
Title: ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ 21 СТОЛІТТЯ
Authors: Лузік, Ельвіра Василівна
Keywords: Інтегративні курси, креативність, особистісно-розвивальне навчання, компетентісно-діяльнісний підхід, проектно-творча система освіти.
Issue Date: 2011
Publisher: VІІ Всеукраїнська науково-методична конференція «проблеми підготовки фахівців аграріїв в навчальних закладах вищої та професійної освіти».
Abstract: Розглянуто теоретико-методологічні основи системи неперервної освіти – інтегровані навчальні курси як цілісний процес особистісного і професійного становлення фахівця, що забезпечують умови подальшого розвитку творчої особистості, рівень розвитку якої позначається на всіх етапах активності особистості, зберігаючи її творчу суть – пошуково-перетворюючу спрямованість
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20477
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЛУЗІК Стаття.doc63.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.