Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20311
Название: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ |
Авторы: | Бондар, Людмила Вікторівна |
Ключевые слова: | психолого-педагогічна, соціальна адаптація, навчальна діяльність, особистість, суб’єкт навчальної діяльності. |
Дата публикации: | июн-2016 |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена психолого-педагогічній адаптації студентів першого курсу до навчання у вищому навчальному закладі. Успішна адаптація сприяє розвиткові особистості студента, навчально-пізнавального інтересу як мотиву навчальної діяльності. Вихованню студента як суб’єкта діяльності. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20311 |
Располагается в коллекциях: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Бондар Психол. адаптація 2016.doc | 70.5 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.