Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20311
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондар, Людмила Вікторівна-
dc.date.accessioned2016-05-19T10:11:29Z-
dc.date.available2016-05-19T10:11:29Z-
dc.date.issued2016-06-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20311-
dc.description.abstractСтаття присвячена психолого-педагогічній адаптації студентів першого курсу до навчання у вищому навчальному закладі. Успішна адаптація сприяє розвиткові особистості студента, навчально-пізнавального інтересу як мотиву навчальної діяльності. Вихованню студента як суб’єкта діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічна, соціальна адаптація, навчальна діяльність, особистість, суб’єкт навчальної діяльності.uk_UA
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Бондар Психол. адаптація 2016.doc70.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.