Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20311
Title: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Authors: Бондар, Людмила Вікторівна
Keywords: психолого-педагогічна, соціальна адаптація, навчальна діяльність, особистість, суб’єкт навчальної діяльності.
Issue Date: Jun-2016
Abstract: Стаття присвячена психолого-педагогічній адаптації студентів першого курсу до навчання у вищому навчальному закладі. Успішна адаптація сприяє розвиткові особистості студента, навчально-пізнавального інтересу як мотиву навчальної діяльності. Вихованню студента як суб’єкта діяльності.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20311
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Бондар Психол. адаптація 2016.doc70.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.