Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19501
Назва: | Психологічний тренінг як засіб корекції внутрішньо-особистісних дисгармоній старшокласників |
Автори: | Помиткіна, Любов Віталіївна |
Дата публікації: | 2003 |
Бібліографічний опис: | Помиткіна Л.В. Психологічний тренінг як засіб корекції внутрішньо-особистісних дисгармоній старшокласників / Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2003. – Вип.2. – С. 193-200. |
Короткий огляд (реферат): | Успішне вирішення проблеми гармонійного розвитку учнівської молоді зумовлює потребу у забезпеченні працівників освіти теоретичним, методичним та практичним інструментарієм, зокрема психологічними засобами виявлення та корекції внутрішньоособистісних дисгармоній учнів. Як приклад такого інструментарію у поданій статті наводиться мотиваційний тренінг, спрямований на корекцію внутрішньоособистісних дисгармоній особистиості. Тренінг підвищує інтерес і прагнення до самоорганізації, розвиває здатність до самомотивації, самопізнання та самовдосконалення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19501 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
49 Психологічний тренінг як засіб корекції внутрішньо-особистісних дисгармоній старшокласників ..doc | 84 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.