Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19501
Назва: Психологічний тренінг як засіб корекції внутрішньо-особистісних дисгармоній старшокласників
Автори: Помиткіна, Любов Віталіївна
Дата публікації: 2003
Бібліографічний опис: Помиткіна Л.В. Психологічний тренінг як засіб корекції внутрішньо-особистісних дисгармоній старшокласників / Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2003. – Вип.2. – С. 193-200.
Короткий огляд (реферат): Успішне вирішення проблеми гармонійного розвитку учнівської молоді зумовлює потребу у забезпеченні працівників освіти теоретичним, методичним та практичним інструментарієм, зокрема психологічними засобами виявлення та корекції внутрішньоособистісних дисгармоній учнів. Як приклад такого інструментарію у поданій статті наводиться мотиваційний тренінг, спрямований на корекцію внутрішньоособистісних дисгармоній особистиості. Тренінг підвищує інтерес і прагнення до самоорганізації, розвиває здатність до самомотивації, самопізнання та самовдосконалення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19501
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.