Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19321
Назва: | Освітній простір як концептуалізація поняття у контексті соціологічного теоретизування |
Автори: | Хомерікі, Олена Андріївна |
Ключові слова: | освітній простір, модернізація, глобалізація, інтернаціоналізація. |
Дата публікації: | 11-лют-2014 |
Видавництво: | Вид-во імені М. П. Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Хомерікі О.А Освітній простір як концептуалізація поняття у контексті соціологічного теоретизування// Нова парадигма. – 2014. – Вип. 119. – С. 182-190 |
Серія/номер: | КВ;№ 8429 |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізуються основні підходи до визначення та використання такого поняття, як «освітній простір». Зазначається, що визначення поняття «освітній простір» має дві складові: освіта і простір. Акцентується увага на тому, що під «освітнім простором» розуміється місце, де задаються та реалізуються основні цілі національної та світової освітньої політики через всю сукупність освітніх інститутів і відповідних їм органів управління та де функціонують специфічні зв’язки і стосунки між державами та їх освітніми системами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19321 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
nova_paradigma_2014_vipusk_119.pdf | 187.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора