Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19321
Назва: Освітній простір як концептуалізація поняття у контексті соціологічного теоретизування
Автори: Хомерікі, Олена Андріївна
Ключові слова: освітній простір, модернізація, глобалізація, інтернаціоналізація.
Дата публікації: 11-лют-2014
Видавництво: Вид-во імені М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Хомерікі О.А Освітній простір як концептуалізація поняття у контексті соціологічного теоретизування// Нова парадигма. – 2014. – Вип. 119. – С. 182-190
Серія/номер: КВ;№ 8429
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються основні підходи до визначення та використання такого поняття, як «освітній простір». Зазначається, що визначення поняття «освітній простір» має дві складові: освіта і простір. Акцентується увага на тому, що під «освітнім простором» розуміється місце, де задаються та реалізуються основні цілі національної та світової освітньої політики через всю сукупність освітніх інститутів і відповідних їм органів управління та де функціонують специфічні зв’язки і стосунки між державами та їх освітніми системами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19321
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nova_paradigma_2014_vipusk_119.pdf187.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора