Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХомерікі, Олена Андріївна-
dc.date.accessioned2016-04-19T09:13:54Z-
dc.date.available2016-04-19T09:13:54Z-
dc.date.issued2014-02-11-
dc.identifier.citationХомерікі О.А Освітній простір як концептуалізація поняття у контексті соціологічного теоретизування// Нова парадигма. – 2014. – Вип. 119. – С. 182-190uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19321-
dc.description.abstractУ статті аналізуються основні підходи до визначення та використання такого поняття, як «освітній простір». Зазначається, що визначення поняття «освітній простір» має дві складові: освіта і простір. Акцентується увага на тому, що під «освітнім простором» розуміється місце, де задаються та реалізуються основні цілі національної та світової освітньої політики через всю сукупність освітніх інститутів і відповідних їм органів управління та де функціонують специфічні зв’язки і стосунки між державами та їх освітніми системами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВид-во імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesКВ;№ 8429-
dc.subjectосвітній простір, модернізація, глобалізація, інтернаціоналізація.uk_UA
dc.titleОсвітній простір як концептуалізація поняття у контексті соціологічного теоретизуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.lbc95-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nova_paradigma_2014_vipusk_119.pdf187.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools