Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19321
Название: Освітній простір як концептуалізація поняття у контексті соціологічного теоретизування
Авторы: Хомерікі, Олена Андріївна
Ключевые слова: освітній простір, модернізація, глобалізація, інтернаціоналізація.
Дата публикации: 11-фев-2014
Издательство: Вид-во імені М. П. Драгоманова
Библиографическое описание: Хомерікі О.А Освітній простір як концептуалізація поняття у контексті соціологічного теоретизування// Нова парадигма. – 2014. – Вип. 119. – С. 182-190
Серия/номер: КВ;№ 8429
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізуються основні підходи до визначення та використання такого поняття, як «освітній простір». Зазначається, що визначення поняття «освітній простір» має дві складові: освіта і простір. Акцентується увага на тому, що під «освітнім простором» розуміється місце, де задаються та реалізуються основні цілі національної та світової освітньої політики через всю сукупність освітніх інститутів і відповідних їм органів управління та де функціонують специфічні зв’язки і стосунки між державами та їх освітніми системами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19321
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
nova_paradigma_2014_vipusk_119.pdf187.56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора