Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19321
Название: | Освітній простір як концептуалізація поняття у контексті соціологічного теоретизування |
Авторы: | Хомерікі, Олена Андріївна |
Ключевые слова: | освітній простір, модернізація, глобалізація, інтернаціоналізація. |
Дата публикации: | 11-фев-2014 |
Издательство: | Вид-во імені М. П. Драгоманова |
Библиографическое описание: | Хомерікі О.А Освітній простір як концептуалізація поняття у контексті соціологічного теоретизування// Нова парадигма. – 2014. – Вип. 119. – С. 182-190 |
Серия/номер: | КВ;№ 8429 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті аналізуються основні підходи до визначення та використання такого поняття, як «освітній простір». Зазначається, що визначення поняття «освітній простір» має дві складові: освіта і простір. Акцентується увага на тому, що під «освітнім простором» розуміється місце, де задаються та реалізуються основні цілі національної та світової освітньої політики через всю сукупність освітніх інститутів і відповідних їм органів управління та де функціонують специфічні зв’язки і стосунки між державами та їх освітніми системами. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19321 |
Располагается в коллекциях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
nova_paradigma_2014_vipusk_119.pdf | 187.56 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
Инструменты администратора