Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19321
Title: Освітній простір як концептуалізація поняття у контексті соціологічного теоретизування
Authors: Хомерікі, Олена Андріївна
Keywords: освітній простір, модернізація, глобалізація, інтернаціоналізація.
Issue Date: 11-Feb-2014
Publisher: Вид-во імені М. П. Драгоманова
Citation: Хомерікі О.А Освітній простір як концептуалізація поняття у контексті соціологічного теоретизування// Нова парадигма. – 2014. – Вип. 119. – С. 182-190
Series/Report no.: КВ;№ 8429
Abstract: У статті аналізуються основні підходи до визначення та використання такого поняття, як «освітній простір». Зазначається, що визначення поняття «освітній простір» має дві складові: освіта і простір. Акцентується увага на тому, що під «освітнім простором» розуміється місце, де задаються та реалізуються основні цілі національної та світової освітньої політики через всю сукупність освітніх інститутів і відповідних їм органів управління та де функціонують специфічні зв’язки і стосунки між державами та їх освітніми системами.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19321
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nova_paradigma_2014_vipusk_119.pdf187.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools