Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19307
Название: Методологічні підходи до вивчення соціологічних аспектів трансформації вищої освіти
Авторы: Хомерікі, Олена Андріївна
Ключевые слова: освіта, соціологія освіти, індивід, соціум, європейський освітній простір, трансформація, модернізація, соціокультурний простір, ефективність освіти, інноваційний потенціал.
Дата публикации: 10-фев-2010
Издательство: Вид-во імені М. П. Драгоманова
Библиографическое описание: Хомерікі О.А. Методологічні підходи до вивчення соціологічних аспектів трансформації вищої освіти// Нова парадигма. – 2012. – Вип. 108. – С. 182-193
Серия/номер: серія КВ;№ 8429
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано методологічні підходи до вивчення соціологічних аспектів трансформації вищої освіти, виокремлено такі основні напрямки дослідження, як інституціональний, системний, соціально- гуманітарний, філософський, компетентнісний.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19307
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12.docx35.37 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора