Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19307
Название: | Методологічні підходи до вивчення соціологічних аспектів трансформації вищої освіти |
Авторы: | Хомерікі, Олена Андріївна |
Ключевые слова: | освіта, соціологія освіти, індивід, соціум, європейський освітній простір, трансформація, модернізація, соціокультурний простір, ефективність освіти, інноваційний потенціал. |
Дата публикации: | 10-фев-2010 |
Издательство: | Вид-во імені М. П. Драгоманова |
Библиографическое описание: | Хомерікі О.А. Методологічні підходи до вивчення соціологічних аспектів трансформації вищої освіти// Нова парадигма. – 2012. – Вип. 108. – С. 182-193 |
Серия/номер: | серія КВ;№ 8429 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті проаналізовано методологічні підходи до вивчення соціологічних аспектів трансформації вищої освіти, виокремлено такі основні напрямки дослідження, як інституціональний, системний, соціально- гуманітарний, філософський, компетентнісний. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19307 |
Располагается в коллекциях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.docx | 35.37 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
Инструменты администратора