Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19307
Title: Методологічні підходи до вивчення соціологічних аспектів трансформації вищої освіти
Authors: Хомерікі, Олена Андріївна
Keywords: освіта, соціологія освіти, індивід, соціум, європейський освітній простір, трансформація, модернізація, соціокультурний простір, ефективність освіти, інноваційний потенціал.
Issue Date: 10-Feb-2010
Publisher: Вид-во імені М. П. Драгоманова
Citation: Хомерікі О.А. Методологічні підходи до вивчення соціологічних аспектів трансформації вищої освіти// Нова парадигма. – 2012. – Вип. 108. – С. 182-193
Series/Report no.: серія КВ;№ 8429
Abstract: У статті проаналізовано методологічні підходи до вивчення соціологічних аспектів трансформації вищої освіти, виокремлено такі основні напрямки дослідження, як інституціональний, системний, соціально- гуманітарний, філософський, компетентнісний.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19307
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.docx35.37 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools