Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19307
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хомерікі, Олена Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-18T19:26:38Z | - |
dc.date.available | 2016-04-18T19:26:38Z | - |
dc.date.issued | 2010-02-10 | - |
dc.identifier.citation | Хомерікі О.А. Методологічні підходи до вивчення соціологічних аспектів трансформації вищої освіти// Нова парадигма. – 2012. – Вип. 108. – С. 182-193 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19307 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано методологічні підходи до вивчення соціологічних аспектів трансформації вищої освіти, виокремлено такі основні напрямки дослідження, як інституціональний, системний, соціально- гуманітарний, філософський, компетентнісний. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | серія КВ;№ 8429 | - |
dc.subject | освіта, соціологія освіти, індивід, соціум, європейський освітній простір, трансформація, модернізація, соціокультурний простір, ефективність освіти, інноваційний потенціал. | uk_UA |
dc.title | Методологічні підходи до вивчення соціологічних аспектів трансформації вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.lbc | 95 | - |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Admin Tools