Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19307
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХомерікі, Олена Андріївна-
dc.date.accessioned2016-04-18T19:26:38Z-
dc.date.available2016-04-18T19:26:38Z-
dc.date.issued2010-02-10-
dc.identifier.citationХомерікі О.А. Методологічні підходи до вивчення соціологічних аспектів трансформації вищої освіти// Нова парадигма. – 2012. – Вип. 108. – С. 182-193uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19307-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано методологічні підходи до вивчення соціологічних аспектів трансформації вищої освіти, виокремлено такі основні напрямки дослідження, як інституціональний, системний, соціально- гуманітарний, філософський, компетентнісний.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВид-во імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesсерія КВ;№ 8429-
dc.subjectосвіта, соціологія освіти, індивід, соціум, європейський освітній простір, трансформація, модернізація, соціокультурний простір, ефективність освіти, інноваційний потенціал.uk_UA
dc.titleМетодологічні підходи до вивчення соціологічних аспектів трансформації вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.lbc95-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.docx35.37 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools