Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18972
Назва: Conceptual tools for language educators when developing foreign language education
Автори: Гринюк, Світлана Петрівна
Ключові слова: foreign language education, foreign language teachers and educators, vision, strategy, scenario, mission, conception of learning.
Дата публікації: 2015
Видавництво: зб. наук. праць. – Запоріжжя: ЗНУ
Бібліографічний опис: Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки : зб. наук. праць. – Запоріжжя: ЗНУ, 2015. – № 1. – С. 359-364.
Короткий огляд (реферат): This article represents the Finnish approach to the future of foreign language teaching, studying and learning. It highlights the general overview of the key instruments or conceptual tools for foreign language teachers and educators to be used and profit from when developing foreign language education (FLE) and envisioning its future. The key futuristic instruments, such as vision, strategy, scenario and mission are described and analyzed in order to better understand, visualize and formulate the future in regard to education in the field of foreign languages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18972
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Svitlana Gryniuk.docx26.82 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.