Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18857
Название: Концептуальні підходи до навчання нейронних мереж
Авторы: Брунь В.Ф.
Ключевые слова: нейронні мережі
алгоритм навчання
помножувач, суматор
нелінійний перетворювач
Дата публикации: окт-2012
Издательство: Київ, Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Брунь В.Ф. Концептуальні підходи до навчання нейронних мереж / В.Ф. Брунь // Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу: міжнар. наук.-техн. конф. 23-24 жовтня 2012 р.: тези доп. – К., НАУ, 2012. – С. 30.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто основні принципи функціонування нейронних мереж. Елементарним перетворювачем у даних мережах є штучний нейрон, який складається з елементів трьох типів: помножувачів або синапсів, суматора і нелінійного перетворювача. Найважливішою властивістю нейронних мереж є їх здатність навчатися на основі даних навколишнього середовища і в результаті навчання підвищувати свою продуктивність. Розглядається два концептуальні підходи до навчання нейронних мереж: навчання з учителем і навчання без учителя.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18857
Располагается в коллекциях:Матеріали конференції «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2012-с30-Брунь м2.docТези доповідей кафедри КСУ35 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.