Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18857
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрунь В.Ф.-
dc.date.accessioned2016-04-05T13:10:05Z-
dc.date.available2016-04-05T13:10:05Z-
dc.date.issued2012-10-
dc.identifier.citationБрунь В.Ф. Концептуальні підходи до навчання нейронних мереж / В.Ф. Брунь // Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу: міжнар. наук.-техн. конф. 23-24 жовтня 2012 р.: тези доп. – К., НАУ, 2012. – С. 30.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18857-
dc.description.abstractРозглянуто основні принципи функціонування нейронних мереж. Елементарним перетворювачем у даних мережах є штучний нейрон, який складається з елементів трьох типів: помножувачів або синапсів, суматора і нелінійного перетворювача. Найважливішою властивістю нейронних мереж є їх здатність навчатися на основі даних навколишнього середовища і в результаті навчання підвищувати свою продуктивність. Розглядається два концептуальні підходи до навчання нейронних мереж: навчання з учителем і навчання без учителя.uk_UA
dc.publisherКиїв, Національний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectнейронні мережіuk_UA
dc.subjectалгоритм навчанняuk_UA
dc.subjectпомножувач, суматорuk_UA
dc.subjectнелінійний перетворювачuk_UA
dc.titleКонцептуальні підходи до навчання нейронних мережuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udcУДК 004.01(045)-
Appears in Collections:Матеріали конференції «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2012-с30-Брунь м2.docТези доповідей кафедри КСУ35 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.