Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18857
Назва: Концептуальні підходи до навчання нейронних мереж
Автори: Брунь В.Ф.
Ключові слова: нейронні мережі
алгоритм навчання
помножувач, суматор
нелінійний перетворювач
Дата публікації: жов-2012
Видавництво: Київ, Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Брунь В.Ф. Концептуальні підходи до навчання нейронних мереж / В.Ф. Брунь // Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу: міжнар. наук.-техн. конф. 23-24 жовтня 2012 р.: тези доп. – К., НАУ, 2012. – С. 30.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні принципи функціонування нейронних мереж. Елементарним перетворювачем у даних мережах є штучний нейрон, який складається з елементів трьох типів: помножувачів або синапсів, суматора і нелінійного перетворювача. Найважливішою властивістю нейронних мереж є їх здатність навчатися на основі даних навколишнього середовища і в результаті навчання підвищувати свою продуктивність. Розглядається два концептуальні підходи до навчання нейронних мереж: навчання з учителем і навчання без учителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18857
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2012-с30-Брунь м2.docТези доповідей кафедри КСУ35 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.