Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16458
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗМІНИ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
Автори: Заря, Ігор Вікторович
Ключові слова: управління, парадигма менеджменту, управлінські стереотипи
Дата публікації: 2013
Видавництво: Географія та туризм
Серія/номер: 25;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню процесів управління туристичних підприємством в розрізі існуючої парадигми управління та визначення напрямів переходу на нові імперативи управління сучасними туристичними компаніями для підтримання стабільності та росту їхнього підприємницького та ресурсного потенціалу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16458
Розташовується у зібраннях:Наукові статті викладачів кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Заря Упр тур підпр.docxОсновна стаття25.05 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.