Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16458
Название: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗМІНИ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
Авторы: Заря, Ігор Вікторович
Ключевые слова: управління, парадигма менеджменту, управлінські стереотипи
Дата публикации: 2013
Издательство: Географія та туризм
Серия/номер: 25;
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена вивченню процесів управління туристичних підприємством в розрізі існуючої парадигми управління та визначення напрямів переходу на нові імперативи управління сучасними туристичними компаніями для підтримання стабільності та росту їхнього підприємницького та ресурсного потенціалу
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16458
Располагается в коллекциях:Наукові статті викладачів кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Заря Упр тур підпр.docxОсновна стаття25.05 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.