Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16458
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаря, Ігор Вікторович-
dc.date.accessioned2015-10-19T20:55:07Z-
dc.date.available2015-10-19T20:55:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16458-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню процесів управління туристичних підприємством в розрізі існуючої парадигми управління та визначення напрямів переходу на нові імперативи управління сучасними туристичними компаніями для підтримання стабільності та росту їхнього підприємницького та ресурсного потенціалуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГеографія та туризмuk_UA
dc.relation.ispartofseries25;-
dc.subjectуправління, парадигма менеджменту, управлінські стереотипиuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗМІНИ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Заря Упр тур підпр.docxОсновна стаття25.05 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.