Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11910
Название: Елементи та правила композиції у візуальній рекламі на транспорті
Другие названия: Elements and rules of composition in visual advertising on transport
Авторы: Кузнецова, Ірина Олексіївна
Булка, Світлана Леонідівна
Кузнецова, Ирина Алексеевна
Kuznetsova, Iryna
Ключевые слова: Візуальна реклама на транспорті
елементи композиції
правила композиції
Visual advertising on transport
elements of composition
rules of composition
Дата публикации: 2013
Издательство: Київ, НАУ, 2013
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано тисячу видів візуальної реклами на транспорті, досліджено наявність найбільш використовуємих елементів композицій. Охарактеризовано основні правила композиції в візуальній рекламі на транспорті. Аналіз показав на пріоритетне використання лінії, плями, кольору, руху і часу як елементів композиції та правил: контрасту, акценту, масштабу та пропорцій.
Analyzed thousands of visual advertising on transport investigated the presence of the most useful elements of the composition. The basic rules of composition in visual advertising on transport characterized. The analysis indicated the priority use of lines, spots, color. The priority rules are contrast, emphasis, scale and proportion.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11910
Располагается в коллекциях:Статті кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4.pdf694.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.