Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11910
Назва: Елементи та правила композиції у візуальній рекламі на транспорті
Інші назви: Elements and rules of composition in visual advertising on transport
Автори: Кузнецова, Ірина Олексіївна
Булка, Світлана Леонідівна
Кузнецова, Ирина Алексеевна
Kuznetsova, Iryna
Ключові слова: Візуальна реклама на транспорті
елементи композиції
правила композиції
Visual advertising on transport
elements of composition
rules of composition
Дата публікації: 2013
Видавництво: Київ, НАУ, 2013
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано тисячу видів візуальної реклами на транспорті, досліджено наявність найбільш використовуємих елементів композицій. Охарактеризовано основні правила композиції в візуальній рекламі на транспорті. Аналіз показав на пріоритетне використання лінії, плями, кольору, руху і часу як елементів композиції та правил: контрасту, акценту, масштабу та пропорцій.
Analyzed thousands of visual advertising on transport investigated the presence of the most useful elements of the composition. The basic rules of composition in visual advertising on transport characterized. The analysis indicated the priority use of lines, spots, color. The priority rules are contrast, emphasis, scale and proportion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11910
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf694.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.