Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10604
Назва: Освітні моделі в глобалізаційному контексті: соціологічний аналіз
Автори: Стригуль (Кльов), Марина Василівна
Ключові слова: глобалізаційний феномен, освітні моделі, глобалізація, інтеграційні процеси
Дата публікації: 2014
Видавництво: Симферополь: ИТ "АРИАЛ"
Бібліографічний опис: Кльов М.В. Освітні моделі в глобалізаційному контексті: соціологічний аналіз/ М.В.Кльов// Сучасна гуманітарна освіта: розвиток глобалізації в сучасній науці: матеріали міжнародної науково – практичної конференції. – Севастополь, 2014. – С. 98-101
Короткий огляд (реферат): В статті зазначається, що глобалізаційний феномен постав однією із найбільш актуальних і дискусійних проблем сучасності. Процес глобалізації поновив старі та породив нові проблеми в різноманітних сферах людської діяльності, в тому числі і в освітній. Беззаперечний той факт, що без модернізації освіти та вищої школи, зокрема, неможливо дати адекватні відповіді на поставлені запитання та перебувати на певному рівні соціального прогресу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10604
ISSN: 978-617-648-266-6
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора