Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10604
Назва: | Освітні моделі в глобалізаційному контексті: соціологічний аналіз |
Автори: | Стригуль (Кльов), Марина Василівна |
Ключові слова: | глобалізаційний феномен, освітні моделі, глобалізація, інтеграційні процеси |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Симферополь: ИТ "АРИАЛ" |
Бібліографічний опис: | Кльов М.В. Освітні моделі в глобалізаційному контексті: соціологічний аналіз/ М.В.Кльов// Сучасна гуманітарна освіта: розвиток глобалізації в сучасній науці: матеріали міжнародної науково – практичної конференції. – Севастополь, 2014. – С. 98-101 |
Короткий огляд (реферат): | В статті зазначається, що глобалізаційний феномен постав однією із найбільш актуальних і дискусійних проблем сучасності. Процес глобалізації поновив старі та породив нові проблеми в різноманітних сферах людської діяльності, в тому числі і в освітній. Беззаперечний той факт, що без модернізації освіти та вищої школи, зокрема, неможливо дати адекватні відповіді на поставлені запитання та перебувати на певному рівні соціального прогресу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10604 |
ISSN: | 978-617-648-266-6 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Освітні моделі в глобалізаційному контексті - соціологічний аналіз.doc | 39.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора