Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10604
Название: Освітні моделі в глобалізаційному контексті: соціологічний аналіз
Авторы: Стригуль (Кльов), Марина Василівна
Ключевые слова: глобалізаційний феномен, освітні моделі, глобалізація, інтеграційні процеси
Дата публикации: 2014
Издательство: Симферополь: ИТ "АРИАЛ"
Библиографическое описание: Кльов М.В. Освітні моделі в глобалізаційному контексті: соціологічний аналіз/ М.В.Кльов// Сучасна гуманітарна освіта: розвиток глобалізації в сучасній науці: матеріали міжнародної науково – практичної конференції. – Севастополь, 2014. – С. 98-101
Краткий осмотр (реферат): В статті зазначається, що глобалізаційний феномен постав однією із найбільш актуальних і дискусійних проблем сучасності. Процес глобалізації поновив старі та породив нові проблеми в різноманітних сферах людської діяльності, в тому числі і в освітній. Беззаперечний той факт, що без модернізації освіти та вищої школи, зокрема, неможливо дати адекватні відповіді на поставлені запитання та перебувати на певному рівні соціального прогресу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10604
ISSN: 978-617-648-266-6
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Освітні моделі в глобалізаційному контексті - соціологічний аналіз.doc39.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора