Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10604
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтригуль (Кльов), Марина Василівна-
dc.date.accessioned2014-10-17T20:25:33Z-
dc.date.available2014-10-17T20:25:33Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКльов М.В. Освітні моделі в глобалізаційному контексті: соціологічний аналіз/ М.В.Кльов// Сучасна гуманітарна освіта: розвиток глобалізації в сучасній науці: матеріали міжнародної науково – практичної конференції. – Севастополь, 2014. – С. 98-101uk_UA
dc.identifier.issn978-617-648-266-6-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10604-
dc.description.abstractВ статті зазначається, що глобалізаційний феномен постав однією із найбільш актуальних і дискусійних проблем сучасності. Процес глобалізації поновив старі та породив нові проблеми в різноманітних сферах людської діяльності, в тому числі і в освітній. Беззаперечний той факт, що без модернізації освіти та вищої школи, зокрема, неможливо дати адекватні відповіді на поставлені запитання та перебувати на певному рівні соціального прогресу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСимферополь: ИТ "АРИАЛ"uk_UA
dc.subjectглобалізаційний феномен, освітні моделі, глобалізація, інтеграційні процесиuk_UA
dc.titleОсвітні моделі в глобалізаційному контексті: соціологічний аналізuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityСоціологіяuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools