Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10492
Название: Метафора як образно-функціональна одиниця англійської реклами
Авторы: Хіміч, Регіна Станіславівна
Конопляник, Леся Миколаївна
Ключевые слова: реклама
advertisement
Дата публикации: 2012
Издательство: Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах : зб. наук. праць. – К. : Університет «Україна», 2012. – Вип. 25. – С. 290–299.
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано вживання стилістичного риторичного засобу – метафори, на якій ґрунтується логічна й емоційна аргументація у рекламі задля переконання та спонукання аудиторії до дії, забезпечення спроможності рекламного тексту до запам'ятовування. Матеріалом дослідження слугували одиниці метафоризації, відібрані при аналізі рекламних текстів англійської друкованої реклами, а також реклами в мережі Інтернет.
The article deals with the analysis of using the stylistic rhetorical means – metaphor. It is the basis of logical and emotional argumentation in advertisement for persuading and inducing the audience to act and ensuring easy memorizing of advertisement texts. We have used the units of metaphorization picked out from the texts of English printed advertisements and advertisements in the Internet as the material for our investigation.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10492
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7. khimich,konoplianyk_2012.pdf184.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.