Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10492
Title: Метафора як образно-функціональна одиниця англійської реклами
Authors: Хіміч, Регіна Станіславівна
Конопляник, Леся Миколаївна
Keywords: реклама
advertisement
Issue Date: 2012
Publisher: Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах : зб. наук. праць. – К. : Університет «Україна», 2012. – Вип. 25. – С. 290–299.
Abstract: У статті проаналізовано вживання стилістичного риторичного засобу – метафори, на якій ґрунтується логічна й емоційна аргументація у рекламі задля переконання та спонукання аудиторії до дії, забезпечення спроможності рекламного тексту до запам'ятовування. Матеріалом дослідження слугували одиниці метафоризації, відібрані при аналізі рекламних текстів англійської друкованої реклами, а також реклами в мережі Інтернет.
The article deals with the analysis of using the stylistic rhetorical means – metaphor. It is the basis of logical and emotional argumentation in advertisement for persuading and inducing the audience to act and ensuring easy memorizing of advertisement texts. We have used the units of metaphorization picked out from the texts of English printed advertisements and advertisements in the Internet as the material for our investigation.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10492
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7. khimich,konoplianyk_2012.pdf184.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.