Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10492
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХіміч, Регіна Станіславівна-
dc.contributor.authorКонопляник, Леся Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-10-14T19:23:27Z-
dc.date.available2014-10-14T19:23:27Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10492-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано вживання стилістичного риторичного засобу – метафори, на якій ґрунтується логічна й емоційна аргументація у рекламі задля переконання та спонукання аудиторії до дії, забезпечення спроможності рекламного тексту до запам'ятовування. Матеріалом дослідження слугували одиниці метафоризації, відібрані при аналізі рекламних текстів англійської друкованої реклами, а також реклами в мережі Інтернет.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the analysis of using the stylistic rhetorical means – metaphor. It is the basis of logical and emotional argumentation in advertisement for persuading and inducing the audience to act and ensuring easy memorizing of advertisement texts. We have used the units of metaphorization picked out from the texts of English printed advertisements and advertisements in the Internet as the material for our investigation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах : зб. наук. праць. – К. : Університет «Україна», 2012. – Вип. 25. – С. 290–299.uk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectadvertisementuk_UA
dc.titleМетафора як образно-функціональна одиниця англійської рекламиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7. khimich,konoplianyk_2012.pdf184.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.