АКФ Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютеризованих електротехнічних систем та технологій

Permanent URI for this collection

Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти розміщені згідно згідно з наказом Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету»

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 68
  • Item
    Реконструкція підсистеми вогнів наближення до злітно-посадкової смуги аеродрому «Рівне»
    (2021-06) Юрченко, Олександр Миколайович
    Зміст містить 55 сторінок, 2 креслень, 4 рисунки, 10 таблиць, 11 літературних джерел. Об’єктом дослідження є підсистема вогнів наближення до ЗПС аеродрому «Рівне», яка розглядається, як об’єкт реконструкції з метою забезпечення експлуатаційного мінімуму аеродрому І категорії. Метою дослідження є розробка та наукове обґрунтування комплектності, конфігурації, складу реконструкції світлосигнальної системи аеродрому «Рівне» з урахуванням його індивідуальних особливостей. Технічний звіт містить аналіз світлосигнального обладнання аеродрому «Рівне», обґрунтування необхідності його реконструкції та основні науково - обґрунтовані принципи проведення реконструкції підсистеми вогнів наближення до злітно посадкової смуги, системи її електропостачання. В технічному звіті розглянуті основні принципи і задачі реконструкції підсистеми вогнів наближення до злітно посадкової смуги з урахуванням вимог нормативно-технічних документів цивільної авіації України та стандартів і рекомендацій ІКАО. Запропоновані варіанти конфігурації підсистеми вогнів наближення до злітно посадкової смуги, їх склад та основні технічні характеристики розроблені відповідно останнім стандартам та рекомендаціям ІКАО, мають під собою строге наукове обґрунтування та підтверджуються відповідними розрахунками. Усі пропозиції стосовно конфігурації, складу, комплектності вогнів наближення до злітно посадкової смуги ілюструються відповідними кресленнями, які фактично можуть бути використані для монтажу обладнання. У тих випадках, коли виникало протиріччя між вітчизняними та міжнародними документами, пріоритет віддавався міжнародним документам, тому, що аеропорт «Рівне» має статус міжнародного аеропорту.
  • Item
    Розробка енергозберігаючої системи освітлення
    (2021-06) Юрченко, Артем Олегович
    Пояснювальна записка до дипломної роботи «Розробка енергозберігаючої системи освітлення» містить: 36 с., 8 рис., 3 табл., 0 графіків, 13 літературних джерела. Об’єкт дослідження: Енергозбереження квартири шляхом освітлення світлодіодними елементами. Мета роботи: практичне зменшення витрат на електроенергію з опомогою освітлення світлодіодними лампами. Методи дослідження: під час виконання дипломної роботи проведено розрахунок потрібних кількостей світильників в кожній кімнаті, що розташована на плані. Результати та методи розрахунку в данній роботі можуть використовуватись для подальших аналогічних розрахунків будь-яких приміщень.
  • Item
    Проектування та застосування регульованих синхронних електроприводів на технічних об’єктах
    (2021-06) Хаян, Сергій В’ячеславович
    Пояснювальна записка до дипломної роботи «Проектування та застосування регульованих асинхронних електроприводів на технічних об’єктах»: 68 сторiнок, 18 рисункiв, 17 використаних джерел. Об’єкт дослідження – насоси станції водовідведення з регульованою частотою обертання приводів. Предмет дослідження –забезпечення ефективного керування насосами водовідведення за критеріями мінімізації енергетичних втрат на основі визначення залежності параметрів насосних агрегатів від режимів роботи частотно-регульованих приводів. Мета роботи: оптимізація керування насосами станції водовідведення за критеріями найбільшого енергозбереження в умовах циклічної зміни фактичного навантаження. Методи дослідження. Для оцінки оптимізації керування необхідно мати в аналітичній формі сімейство навантажувальних характеристик агрегату і залежність споживаної потужності від навантаження для кожної з частот. Слід враховувати відмінності в специфіці роботи насосів на станції водовідведення. В першому випадку вимагається підтримання постійного тиску при будь-якому відведенню рідини, що досягається формуванням необхідної навантажувальної характеристики шляхом частотного регулювання. У другому – тиск встановлюється в залежності від поточної подачі агрегату, яка визначається змінюваними на протязі доби потребами з водовідведення. При підвищенні швидкості тиск зростає за рахунок в’язкого тертя, збільшуючи питомі витрати енергії.
  • Item
    Розрахунок освітлення коттеджа світодіодними еллементами
    (2021-06) Сичевський, Микола Петрович
    Пояснювальна записка до дипломної роботи «Розрахунок освітлення коттеджа світодіодними еллементами»містить: 38 с., 24 рис., 3 табл., 0 графіків, 12 літературних джерел. Об’єкт дослідження: система освітлення котеджу на світлодіодних елементах.Забезпечення мещканців коттеджу оптимальним та комфорним освітленням за нормами. Мета роботи: розрахунок системи освітлення коттеджу світлодіодними елементами.Енергозбереження за допомогою використання світлодіодних ламп та елементів.Забезпечення мещканців коттеджу оптимальним та комфорним освітленням за нормами. Методи дослідження: під час виконання дипломної роботи проведено освітлення коттеджа світодіодними еллементами, аналіз роботи світлодіода та виконані розрахунки освітленості, що дають можливість обрати кількість потрібних світильників для заданого приміщення. Результати роботи можуть бути використані для проектування житлової будівлі типу коттедж.
  • Item
    Методика визначення ризиків щодо безпеки польотів на етапі візуального пілотування
    (2021-01) Руденко, Володимир Геннадійович
    Пояснювальна записка до дипломної роботи «Керування безпеки польотів на аеродромах цивільної авіації» містить 5 розділів, сторінок, рис., табл., літературних джерела. Метою роботи є розробка методики визначення ризиків щодо безпеки польотів на етапі візуального пілотування В дипломній роботі було розглянуто загальні принципи керування безпекою польотів на аеродромах цивільної авіації, модель етапу візуального пілотування при заході на посадку повітрного судна у складних меторологічних умовах та метод визначення ризиків на етапі візуального пілотування. Управління безпекою польотів полягає в упереджувальний зменшенні факторів ризику для безпеки польотів, перш ніж вони призведуть до авіаційних пригод та інцидентів. За допомогою реалізації принципів управління безпекою польотів держави можуть керувати своєю діяльністю в сфері забезпечення безпеки польотів більш впорядковано, цілісно і цілеспрямовано. Чітке розуміння ролі та внеску процесу управління безпекою польотів в безпеку діяльності дозволяє державі і його авіаційної галузі пріоритезувати дії щодо зниження ризику для безпеки польотів і більш ефективно управляти своїми ресурсами, з тим щоб отримати найбільшу перевагу в галузі безпеки польотів. Проблеми безпеки польотів повинні вирішуватися на всіх рівнях авіаційно-транспортної системи - і на рівні державних органів, які повинні здійснювати управління БП і виконувати функції контролю, і на рівні авіакомпаній, і на рівні аеродрому.