Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри філософії

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 12
  • Item
    Філософська рецепція комунікативних процесів в управлінській діяльності
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-08) Сорока, Сергій Миколайович
    Мета кваліфікаційної роботи полягає у розкритті з філософських позицій комунікативних особливостей інноваційного менеджмента у сфері соціально-трудових відносин в епоху Індустрії 4.0. У кваліфікаційній роботі представлені культурно-історичні чинники появи інноваційної управлінської діяльності; окреслено логіко-методологічні та філософсько-комунікативні підходи до дослідження системи інноваційного менеджменту як соціального управління; виявлена специфіка комунікації в системі інноваційного менеджменту; показано місце та роль діалогу між державою, бізнесом і наукою в процесі інноваційного менеджменту в сфері соціально-трудових відносин; проаналізовані комунікативні стратегії інноваційного менеджменту у соціально-трудовій сфері за умов Четвертої промислової революції.
  • Item
    Медіапропаганда як об’єкт філософії комунікації
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-08) Голюк, Інна Леонідівна
    Мета кваліфікаційної роботи полягає в окресленні особливостей медіапропаганди як обʼєкта філософії комунікації. У роботі виявлено культурно-історичні витоки медіапропаганди і продемонстровано її тісний зв’язок із розвитком комунікаційних технологій та засобів масової інформації. Розглянуто трансформацію пропаганди на різних історичних етапах розвитку соціуму. Уточнено понятійно-термінологічний апарат дослідження: «комунікація», «пропаганда», «медіапропаганда» та інші. Окреслено логіко-методологічні засади дослідження медіапропаганди в контексті філософії комунікації. Розглянуто можливості застосування міждисциплінарної методології до дослідження феномену медіапропаганди. Проаналізовано характерні риси мови сучасної медіапропаганди. Визначено основні комунікативні функції медіапропаганди: інформування, ідеологічний та ціннісний вплив, мобілізація, дезінформація та маніпуляція громадською думкою.
  • Item
    Специфіка релігійної комунікації в сучасному українському суспільстві (морально-етичний аспект)
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-08) Карпа, Роман Володимирович
    Мета кваліфікаційної роботи полягає у виявленні особливості морально-етичного виміру релігійної комунікації в сучасному українському суспільстві. У роботі розкриті особливості становлення релігійної комунікації у розвитку суспільства; визначено понятійно-термінологічний апарат та методологічні засади дослідження; встановлено особливості морально-етичної складової у релігійній комунікації; з’ясовано вплив сучасних технічних засобів на трансформацію релігійної комунікації; проаналізовано особливості формування сучасного простору релігійної комунікації в сучасному українському суспільстві; показано напрямки реалізації морально-етичного виміру релігійної комунікації в сучасному українському суспільстві.
  • Item
    Комунікативний вимір сучасної корпоративної культури
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-08) Остапчук, Юрій Васильович
    Мета кваліфікаційної роботи: виявити особливості впливу комунікативних процесів на корпоративну культуру. У роботі окреслено теоретико–методологічні засади дослідження корпоративної культури як об’єкта філософії комунікації; виявлено нормативно-ціннісну природу корпоративної культури організації; встановлено місце комунікативних моделей у структурі корпоративної культури; конкретизовано фактори, що впливають на трансформацію комунікативних засад сучасної корпоративної культури.
  • Item
    Філософське осмислення комунікації між владою та громадянським суспільством
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-08) Колесніков, Сергій Вікторович
    Мета кваліфікаційної роботи полягає у встановленні особливостей комунікації між владою та громадянським суспільством. У кваліфікаційній роботі досліджено культурно-історичні витоки формування відносин влади та громадянського суспільства, виявивши зміни у комунікації між ними з 60-х років ХХ століття. Розкрита специфіка інституціоналізації класичних форм правління та відносин громадянського суспільства. Окреслено появу некласичних форм комунікації влади та громадянського суспільства. Досліджено соціокультурні виміри взаємодії влади та суспільства в умовах глобалізації. Виявлено інтерактивність комунікаційних процесів влади та громадянського суспільства під впливом інформатизації суспільства, змінюючи традиційні форми комунікації та сприяючи більш активній участі громадськості у політичному житті через новітні технології.