Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри філософії
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри філософії by Title
Now showing 1 - 12 of 12
Results Per Page
Sort Options
- ItemКомунікативна роль інституту туризму в сучасному суспільстві(Національний авіаційний університет, 2021-12) Саладіс, Інна ВладиславівнаУ роботі уточнено специфіку туризму як соціального інституту в контексті процесу його становлення; проаналізовано специфічні форми комунікації у діяльності соціального інституту туризму; з’ясовано проблемне поле комунікативних процесів міжнародного та внутрішнього туризму; проведено аналіз потенціалу туризму у реалізації Цілей сталого розвитку; розкрито потенціал внутрішнього туризму для виведення України на траєкторію сталого розвитку; показано, що брендинг — ефективний комунікативний механізм підвищення привабливості туристської дестинації в умовах реалізації Цілей сталого розвитку.
- ItemКомунікативний вимір сучасної корпоративної культури(Національний авіаційний університет, 2023-12-08) Остапчук, Юрій ВасильовичМета кваліфікаційної роботи: виявити особливості впливу комунікативних процесів на корпоративну культуру. У роботі окреслено теоретико–методологічні засади дослідження корпоративної культури як об’єкта філософії комунікації; виявлено нормативно-ціннісну природу корпоративної культури організації; встановлено місце комунікативних моделей у структурі корпоративної культури; конкретизовано фактори, що впливають на трансформацію комунікативних засад сучасної корпоративної культури.
- ItemКомунікативні процеси у релігійній сфері (філософсько-прикладний аспект)(Національний авіаційний університет, 2021-12) Губарь, Оксана ІванівнаВиявлено, що використання релігійними діячами новітніх мас-медіа у комунікативних процесах позитивно впливає на збільшення кількості віруючих; Показано, що проповідь як і молитва є різновидоми сучасного релігійного дискурсу, для якого характерні інформативність, інтерактивність (можливість взаємного впливу), перцептивність, експресивність та діалогічність. Показано, що сучасний релігійний дискурс має свої особливості та специфічні риси. У ньому склад учасників значно розширюється і хронотоп виходить за рамки однієї певної конфесії і стає інтегрованим у суспільне життя людей, незалежно від їхнього соціального статусу та релігійної приналежності. Відзначено, що сучасні релігійні мас-медіа надають учасникам комунікативного процесу можливість більш широкої соціальної взаємодії і представляють мінімум відповідальності за представлений контент; вони є відкриті та доступні для всіх релігійних конфесій і забезпечують анонімність.
- ItemКомунікативні проблеми у сучасних міграційних процесах (культур–філософський аспект)(Національний авіаційний університет, 2023-12-08) Кляшторна, Вікторія ОлександрівнаМета кваліфікаційної роботи полягає у виявленні мовно-комунікативних, культурно-ментальних проблем комунікації мігрантів в адаптаційно-інтеграційних процесах у новому культурному середовищі під впливом глобалізації і інформатизації. У роботі визначено особливості сучасних міграційних процесів та окреслено понятійно-термінологічний апарат методологічного дослідження. Визначено роль мови в бутті мігрантів у новому культурному середовищі та з’ясовано особливості їх мовленнєвої культури у сучасних комунікативних процесах. Досліджено культурно-ментальний аспект комунікації мігрантів та розкрито проблеми їх культурної ідентичності в умовах глобалізації. Виявлено комунікативні бар’єри в адаптаційно-інтеграційних проблемах мігрантів та досліджено вплив інформаційно-комунікаційних технологій на міжкультурну комунікацію мігранта.
- ItemМедіапропаганда як об’єкт філософії комунікації(Національний авіаційний університет, 2023-12-08) Голюк, Інна ЛеонідівнаМета кваліфікаційної роботи полягає в окресленні особливостей медіапропаганди як обʼєкта філософії комунікації. У роботі виявлено культурно-історичні витоки медіапропаганди і продемонстровано її тісний зв’язок із розвитком комунікаційних технологій та засобів масової інформації. Розглянуто трансформацію пропаганди на різних історичних етапах розвитку соціуму. Уточнено понятійно-термінологічний апарат дослідження: «комунікація», «пропаганда», «медіапропаганда» та інші. Окреслено логіко-методологічні засади дослідження медіапропаганди в контексті філософії комунікації. Розглянуто можливості застосування міждисциплінарної методології до дослідження феномену медіапропаганди. Проаналізовано характерні риси мови сучасної медіапропаганди. Визначено основні комунікативні функції медіапропаганди: інформування, ідеологічний та ціннісний вплив, мобілізація, дезінформація та маніпуляція громадською думкою.
- ItemПолітичний діалог як форма комунікації в міжнародних відносинах(Національний авіаційний університет, 2021-12) Галепа, Олександр МиколайовичУ кваліфікаційній дипломній роботі розкрито сутність поняття політичний діалог, розглянуто різні підходи до специфіки функціонування політичного діалогу в міжнародних відносинах сучасного суспільства, виділено основні компоненти політичного діалогу. Досліджено політичний діалог як діалог культур, як основу демократичного процесу. Проаналізовано специфіку політичного діалогу в міжнародних відносинах після пандемії.
- ItemСпецифіка релігійної комунікації в сучасному українському суспільстві (морально-етичний аспект)(Національний авіаційний університет, 2023-12-08) Карпа, Роман ВолодимировичМета кваліфікаційної роботи полягає у виявленні особливості морально-етичного виміру релігійної комунікації в сучасному українському суспільстві. У роботі розкриті особливості становлення релігійної комунікації у розвитку суспільства; визначено понятійно-термінологічний апарат та методологічні засади дослідження; встановлено особливості морально-етичної складової у релігійній комунікації; з’ясовано вплив сучасних технічних засобів на трансформацію релігійної комунікації; проаналізовано особливості формування сучасного простору релігійної комунікації в сучасному українському суспільстві; показано напрямки реалізації морально-етичного виміру релігійної комунікації в сучасному українському суспільстві.
- ItemТолерантність як принцип комунікативної успішності в економічній сфері(Національний авіаційний університет, 2021-12-29) Панков, Денис ВадимовичУ роботі встановлено, що в окресленні феномена «толерантність» присутній гуманістичний фундамент – його основу складає ціннісне ставлення до інших людей; з’ясовано, що розвиток інформаційного суспільства окреслюється фундаментальними змінами в усіх сферах життєдіяльності людини; встановлено, що інформація стає важливою складовою ринкового механізму, коли в умовах культури інформаційного суспільства ринок розглядається як механізм комунікативного зв’язку між економічними суб’єктами; встановлено, що постіндустріальне суспільство, передбачає виникнення нової економіки, яка змінює парадигми людського розвитку, спрямованість на людину, на цінність її життя; з’ясовано, що вплив на удосконалення комунікативних засад толерантності в економічній сфері сучасного суспільства чинять: внутрішні устремління та цінності, що визначають спрямованість активності людини; захопленість професією та своєю справою; усвідомлення важливості та потреби роботи; особистий розвиток та професійне зростання, почуття причетності; повага до поглядів та переконань ділового партнера; цікава робота.
- ItemФілософська рецепція комунікативних процесів в управлінській діяльності(Національний авіаційний університет, 2023-12-08) Сорока, Сергій МиколайовичМета кваліфікаційної роботи полягає у розкритті з філософських позицій комунікативних особливостей інноваційного менеджмента у сфері соціально-трудових відносин в епоху Індустрії 4.0. У кваліфікаційній роботі представлені культурно-історичні чинники появи інноваційної управлінської діяльності; окреслено логіко-методологічні та філософсько-комунікативні підходи до дослідження системи інноваційного менеджменту як соціального управління; виявлена специфіка комунікації в системі інноваційного менеджменту; показано місце та роль діалогу між державою, бізнесом і наукою в процесі інноваційного менеджменту в сфері соціально-трудових відносин; проаналізовані комунікативні стратегії інноваційного менеджменту у соціально-трудовій сфері за умов Четвертої промислової революції.
- ItemФілософське осмислення комунікації між владою та громадянським суспільством(Національний авіаційний університет, 2023-12-08) Колесніков, Сергій ВікторовичМета кваліфікаційної роботи полягає у встановленні особливостей комунікації між владою та громадянським суспільством. У кваліфікаційній роботі досліджено культурно-історичні витоки формування відносин влади та громадянського суспільства, виявивши зміни у комунікації між ними з 60-х років ХХ століття. Розкрита специфіка інституціоналізації класичних форм правління та відносин громадянського суспільства. Окреслено появу некласичних форм комунікації влади та громадянського суспільства. Досліджено соціокультурні виміри взаємодії влади та суспільства в умовах глобалізації. Виявлено інтерактивність комунікаційних процесів влади та громадянського суспільства під впливом інформатизації суспільства, змінюючи традиційні форми комунікації та сприяючи більш активній участі громадськості у політичному житті через новітні технології.
- ItemІнноваційні комунікативні тенденції у сфері надання послуг(Національний авіаційний університет, 2021-12-29) Рябокучма, Аліна ВолодимирівнаУ роботі, виявлено що «інноваційна комунікація» в сфері услуг визначається як форма протікання змін, що стосуються розробки, створення та розповсюдження послуг, що дозволяють отримати суттєвий соціальний та економічний ефект; обґрунтовано, що для сфери послуг першочергове значення має впровадження інновацій, спрямованих на розробку нових послуг, їх вдосконалення, розширення сфери їх застосування; уточнено трирівнева структуру надання послуги як комунікації з приводу блага, діяльності та відносин між кінцевим споживачем та постачальником послуги. Виявлено, що окрема послуга, виступаючи одночасно благом, діяльністю та ставленням, у процесі надання набуває невід’ємну якісної характеристики, фіксує зворотний зв’язок у формі інформаційного обміну; виявлено, що інновації змінюють суспільне життя, мають комплексних характер, виникають у процесі організації та здійснення інноваційної діяльності й закінчуються успішним упровадженням інноваційних продуктів у сферу надання послуг зокрема; виявлено та систематизовано передумови цифрової комунікативної трансформації сфери послуг на основі платформізації, а також пов’язаної з ним трансформації моделей комунікації та бізнес-моделей у напрямку їх сервісизації; показано, що техніка сторітеллінгу є інноваційним комунікативним механізмом, що включає споживача послуги в саму послугу за допомогою медіа-потенціалу.
- ItemІнтернет-комунiкацiя у мультимовному середовищi (культурфiлософське дослiдження)(Національний авіаційний університет, 2021-12) Дуднік, Владислав ВолодимировичУ роботі проаналізовано філософські та наукові джерела (автори), які стосуються інтернет-комунікації, полікультурної комунікації, наукової комунікації у мультимовному середовищі. Розглянуто культурно-історичні витоки мови. Виявлено особливості мови Інтернет-комунікації у мультимовному середовищі. З’ясовано роль менталітету учасників мультимовної комунікації. Оцінено специфіку усного і писемного мультимовного спілкування у соціальних мережах. Встановлено лінгво-культурні особливості наукової Інтернет- комунікації у полімовному середовищі.