Тези наукових конференцій кафедри аерокосмічної геодезії та землеустрою

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 10
  • Item
    Проблеми незаконної забудови міст України на прикладі міста Києва та шляхи їх вирішення
    (Український державний університет залізничного транспорту, 2019) Стецюк, Михайло Петрович; Бєлоусова, Наталя Володимирівна; Лугова, Анна Сергіївна; Левковська, Тетяна Андріївна; Stetsyuk, Mykhailo; Bielousova, Nataliia; Lugova, Аnna; Levkovska, Tetiana
    На сьогодні проблема самовільного будівництва в сфері нерухомості є найбільш гострою та не вирішеною. Виникнення самовільних споруд викликане, по-перше, низьким рівнем правової відповідальності забудовника за не правомірні дії з об'єктом нерухомості (землею) на певній території. По-друге, високий рівень самовільно побудованих, реконструйованих, перепланованих об'єктів нерухомості характеризуються складним механізмом отримання дозвільної і проектної документації у організаціях, які дотичні до дозвільних документів на будівництво.
  • Item
    Методологічні особливості державного регулювання охоронних зон придорожніх смуг в Україні
    (Український державний університет залізничного Транспорту, 2019) Новаковська, Ірина Олексіївна; Іщенко, Наталя Федорівна; Жолкевський, Петро Францевич; Стецюк, Михайло Петрович; Stetsyuk, Mykhailo; Ishchenko, Nataliia; Zholkewski, Petro; Novakovska, Iryna
    Сучасний етап економічного розвитку країни в певній мірі залежить від розвитку та функціонування автомобільної мережі, що створює тісний взаємозв’язок між інвестиційними, інтеграційними, соціально-економічними, економіко-екологічними, антикризовими, цивілізаційними процесами в суспільстві. Разом з тим, автомобільний транспорт є досить вагомим джерелом забруднення довкілля. Для прийняття збалансованих управлінських рішень щодо захисту навколишнього середовища від забруднення автотранспортом необхідна достовірна і своєчасна інформація щодо стану довкілля та основних тенденцій його змін, що зумовлені різноманітними чинниками.
  • Item
    Методологія застосування обмежень землекористування при плануванні транспортної інфраструктури аеропортів
    (Український державний університет залізничного транспорту, 2019) Новаковська, Ірина Олексіївна; Скрипник, Лілія Русланівна; Добряк, Дмитро Семенович; Ніколаєв, Кирило Дмитрович; Novakovska, Iryna; Dobryak, Dmytro; Skrypnyk, Liliia; Nikolaev, Kyrylo
    Значним економічним стимулом у землекористуванні приаеродромної території є спрямування інвестицій на розвиток транспортної інфраструктури навколо аеропорту з метою покращення під`їздних щляхів до нього. Таке збалансоване землекористування сприятиме скороченню відстані до нього, покращенню доступу та зменшенню часу очікування. Проект транспортної доступності до аеропорту, як автомобільного так і залізничного транспорту, може бути впроваджений лише за умови, що буде проведена якісна еколого-економічна оцінка обмежень землекористування – інфраструктури аеропортів, правовий режим та особливості використання якої чітко регулюватиметься законодавчими нормативами і стандартами.
  • Item
    Шляхи покращення економічних показників використання земель авіаційного транспорту в Україні
    (Іnternational Science Group, 2020) Новаковська, Ірина Олексіївна; Скрипник, Лілія Русланівна
    Система ефективного землекористування авіаційного транспорту працює задля отримання певного обсягу матеріальних благ за умови мінімальних капітальних та енергетичних затрат, а також досягнення максимальної продуктивності використання природних ресурсів і додержання екологічної безпеки природного навколишнього середовища. Зокрема формування та розвиток землекористування авіаційного транспорту, як особливої галузі, потребує проведення економічної оцінки ефективності та раціональності використання даної підкатегорії земель
  • Item
    Проблеми правового регулювання використання БПЛА в землеустрої
    (П’ЯТА ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ І МОЛОДИХ УЧЕНИХ, 2017-12) Бабій, Віталій Васильович; Скоробагатько, Аліна Вадимівна
    Правове використання дронів в Україні на даний час й досі чітко не визначене. В Повітряному кодексі України таке поняття як «безпілотник» зазначене, але в жодному нормативному акті, що відносяться до повітряного простору нашої країни безпілотники не зазначені, відповідно й до них не встановлені правила щодо використання, як для інших повітряних суден які зазначені в нормативних актах. В нашій країні тільки но розпочатий процес створення національного законодавства в галузі застосування безпілотних літальних апаратів. Державіаслужбою України розроблені «рекомендації власникам безпілотних літальних апаратів» та «Концепція положення та процедур по забезпеченню безпеки польотів повітряних суден авіації загального призначенння, спортивних, аматорських та БПЛА». Ми робимо лише перші кроки по встановленню порядку використання безпілотників, гармонізованого із європейським законодавством.