Browsing by Author Shevchenko, Anna

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 19 of 19
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2021Educational and methodological complex of discipline "Marketing Product Policy" for the English-language projectShevchenko, Anna; Шевченко, Анна
2022Educational and methodological complex of pre-diploma practice for the English-language projectShevchenko, Anna; Bovsunivska, Iryna; Шевченко, Анна; Бовсунівська, Ірина
2022Educational and methodological complex of the discipline "Marketing in aviation" for the English-language projectShevchenko, Anna; Шевченко, Анна
2020-12-23Spatial aspects of modernization of regional tourist systemsШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Голод, Андрій; Шевчук, Андрій; Коркуна, Орислава; Князєва, Тетяна; Holod, Andrii; Shevchuk, Andriy; Korkuna, Oryslava; Kniazieva, Tetiana
2017Маркетинг територій – інструмент формування іміджу регіонуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Рубан, Ірина Володимирівна; Ruban, Iryna
2018Маркетингове управління та інформаційне забезпечення збутової діяльності підприємств агропромислового комплексуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Кобізєв, Андрій Анатолійович; Kobizev, Andrii; Левковська, Тетяна Андріївна; Levkovska, Tetiana
2018Маркетинговий підхід до управління діяльністю виробничих підприємствШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2022Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг в авіації"Шевченко, Анна; Shevchenko, Anna
2021Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетингова товарна політика"Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2020Організаційно - економічні заходи зовнішньоекономічного регулювання захисту споживчого ринку УкраїниШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Князєва, Т.В.; Kniazieva, Tetiana
2018Основні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспортуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Трухан, Андрій Анатолійович; Trukhan, Andrii
2018Особливості сучасного стану розвитку ринку туристичних послуг в УкраїніШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2018Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємствШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Віленський, Олександр Романович; Vilenskyi, Oleksandr; Пустовойт, Людмила Сергіївна; Pustovoit, Liudmyla
2019Роль соціальних мереж у формуванні комунікаційної стратегії веб-студійШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Сєлюкова, Вікторія Олександрівна; Sieliukova, Viktoriia
2019Сучасний стан ринку молочної продукції та забезпечення її якості в умовах євроінтеграції УкраїниШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Табачук, Наталія Олександрівна; Tabachuk, Natalia
2018Сучасні інструменти маркетингу в управлінні процесом просування періодичних виданьШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Рубан, Ірина Володимирівна; Ruban, Iryna
2016Тенденції розвитку інтернет-маркетингу в УкраїніШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Геращенко, Юлія Валеріївна; Herashchenko, Yuliia
2018Управлінські рішення щодо використання інструментів маркетингу для забезпечення конкурентоспроможності ЗВОШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Путінцева, Анастасія Андріївна; Putintseva, Anastasiia
2018Інформаційне середовище забезпечення міжнародної маркетингової діяльності компаніїШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Путінцева, Анастасія Андріївна; Putintseva, Anastasiia